Instagram

Thuis kamperen

Hoi allemaal!

Ik dacht vandaag, is het niet eens tijd om mijn blog af te stoffen? Ja!!
De hele zomer is het hier wel heel stil geweest, maar gelukkig hebben mijn haaknaalden niet stil gelegen. Ik ben verliefd geworden op het boekje 'Haak je eigen camping' of 'Let's go camping' in het Engels, van Kate Bruning. Jullie kennen haar vast ook van haar blog.

Mijn camping!

Het boekje staat vol met alle patronen die je nodig hebt om je eigen camping met tenten, caravans, kano's enzovoorts te haken. Ik ben begonnen met de tent en tipi, en heb meteen ook nog een camping gehaakt als kadootje voor een lief buurmeisje. De camping is namelijk perfect voor avontuurlijke Playmobil poppetjes!

De kado-camping
Een picknick setje voor het zusje van de jarige ;) met een zelfbedacht appeltje en broodje!
En inmiddels maak ik mijn eerste caravan, heel leuk en ook best technisch, oeps! Best een uitdaging...

Omdat ik in mei al een weekje naar Spanje ben geweest om mijn Spaans te testen en natuurlijk van zon, zee en sangria te genieten bleef ik deze zomer lekker thuis. Maar ik was wel toerist in eigen land op een citytrip naar Amsterdam! Ondanks wat regen (heel Hollands) was het super gezellig in de stad. 

Hoe was jullie zomer? 
Liefs, Daphne

Reacties

  1. Wat leuk, die gehaakte camping! Ja, ik had het boekje wel eens gezien, maar ik heb geen Playmobil in huis :-)
    Je buurkinderen zijn er vast heel blij mee.
    Dat kampvuur is ook echt geweldig!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja, de playmobil is er wel grappig bij, en het haken van al die kleine dingen voelt een beetje als 'spelen voor volwassenen'! ;)

      Verwijderen
  2. Wat leuk gedaan, Daphne!
    Wij hebben een prima zomer gehad...onze weken waren zonnig en gezellig. Nu alweer een paar weken aan het werk (en alweer aan vakantie toe :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk! Daar kan ik mij ook nog helemaal mee uitleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De gehaakte camoingspullen zien er grappig en leuk uit. Natuurlijk heerlijk om mee te spelen. Ik ben helemaal weg van de caravan in dit haakboek.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik heb het boekje zelf ook gekocht omdat ik de caravan zo leuk vond! De mijne is nu in de maak, zo'n leuk project!

      Verwijderen
    2. Daphne, ik wil je graag een compliment geven voor jouw gezellige blog en jouw mooie creaties. Ik vind het knap dat je jouw chronische optimisme zo met ons deelt. Lees even dit berichtje: http://daphne-en-de-wereld.blogspot.nl/ (zonder verplichtingen hoor)

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  5. Echt een leuk boekje en je hebt er al zoveel uit gemaakt, dan is het echt z'n geld waard :) Veel succes met de caravan, ik ben nu al benieuwd. Wij hebben in mei vakantie gehad en straks in oktober weer, dat komt omdat wij geen schoolgaande kinderen meer hebben. Tegenwoordig is het niet meer rustig op de zaak in de vakantieperiode als je collega's weg zijn, je hebt het extra druk. Dat zorgt ervoor dat ik ook echt weer naar de vakantie in oktober uitkijk. Van de andere kant ik heb in ieder geval werk ;-)
    Groetjes Anita en leuk dat je er weer bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Anita! En inderdaad, het is zo leuk om echt veel te maken uit een haakboekje! Wat heerlijk dat jullie in oktober nog weggaan :)

      Verwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts