Instagram

Crumble

In Flow Weekly kwam ik laatst een heerlijk recept tegen voor fruit crumble.
En gisteren heb ik het eindelijk geprobeerd, met bramen uit eigen tuin (vorige zomer geplukt en ingevroren!) en een doosje framboosjes.

I found a great recipe in 'Flow Weekly' for an easy and delicious fruit crumble! I used blackberries from our garden (picked and frozen last summer!) and some store bought raspberries.


Fruit Crumble

225 gr. flour
115 gr. butter
100 gr. sugar
pinch of salt
450 gr. fruit 
3 tbs sugar

Mix flour, butter, sugar and salt with a mixer or your hands until it resembles fine bread crumbs.
Put the fruit in an undeep overproof dish and sweeten with 3 tbs of sugar.
Cover the fruit with the crumb mixture, shake the bowl a bit and put it in a preheated oven (200˚C) for about 30 minutes until the crumble is golden brown.
Delicous with some fresh wipped cream.


Fijn weekend lieve lezers!
Happy weekend dear readers!


Reacties

  1. Mmmmhhh....dat ziet er wel errug lekker uit, Daphne.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das wat ik ook wilde zeggen, ziet er kei lekker uit....
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wil je mijn prive blogje volgen? stuur me je email
    of misschien heb ik het al naar jou gestuurd

    Ik wou het gewoon laten weten
    Nog een fijne weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooooh, HELP!!!
    Wat ziet die er lekker uit.
    Je kunt de crumble bijna door het scherm heen proeven.
    Kreunnnnnnnn.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts