Instagram

Kerstfair

Jaaa, eindelijk is het december, mijn favoriete maand van het jaar! De maand van Kerstmis, gezelligheid, lichtjes, glitters, lekker eten, sneeuw en opknussen! :)

Afgelopen weekend kwam ik al helemaal in de sfeer op de Kerstfair Kerstcreaties in Den Bosch! (Ik had kaartjes gewonnen voor de Fair, daarover schreef ik hier.) 
Samen togen Mams en ik naar de Brabanthallen voor ons volgende avontuur! November was een iets té leuke maand, pfju! Gelukkig kan ik nu even bijkomen! :D

De Kerstfair was geweldig GROOT en er waren ontzettend veel leuke dingen te zien en te koop. Er waren creatieve stands met wol, katoen, leuke workshops (die hebben wij wel even overgeslagen) etc. Maar ook stands vol kant en klare decoraties enz. Heerlijk genieten dus! Ook van de Luikse wafels, mmm!

Yay! December is finally here, my favourite month of the year! Month of Christmas, cosiness, lights, sparkles, delicious food and snow!

And I got to experience all the joys of December at the indoor Christmas fair in 'Den Bosch' last weekend. :) I'd won tickets for the fair! (I wrote about that here.) 

It was an amzing day, the fair was just so big and there was so much to see and buy (and taste, yum!)!
November was a little too much fun for me ;) so I'm resting up from all the lovely outings right now!


Natuurlijk heb ik wat foto's gemaakt!
I took some pictures, of course!




Ook waren er nog schattige uiltjes te bewonderen bij de stand van een Uilenopvang, wat een goed werk doen zij!
An Owl's Shelter had some adorable owls to admire! So cute!


Hele fijne dag lieve lezers!
Have a wonderful day!

Reacties

  1. Wauw! Ik kom ook helemaal in de sferen joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gezellig en kneuterig altijd hè... Daar hou ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Daphne,
    Wat een prachtige foto's wat zag alles er sfeervol uit en de uiltjes, zijn leuk,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk! En lieve uilen ^-^
    Ben je ook al naar de intratuin in Utrecht geweest?
    Daar is het nu erg leuk om een beetje rond te neuzen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke sfeer daar zeg, was wel genieten dus xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja daar zat de sfeer al goed in. Niet moeilijk dat jullie zo hebben genoten.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk dagje in kerst/ en wintersfeer. Dat was vast genieten. Prachtige foto van de uil.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts