Instagram

Postcrossing Update

Hoewel mijn Postcross tempo niet zo hoog ligt de laatste tijd komen er genoeg leuke kaarten mijn kant op! Dit zijn een paar van de leukste! :)

These are a few of the wonderful postcards I've received lately with Postcrossing! :)

Uit Taiwan/from Taiwan

Uit Oekraïne/from Ukraine

Uit China/from China

Uit Oostenrijk/from Austria

Ken je Postcrossing nog niet? Neem dan even een kijkje op de site!
Do you know Postcrossing? If not, take a look at the website!

Fijne dag nog!
Have a nice day!

Reacties

  1. Je hebt weer leuke kaartjes gekregen! Die laatste heb ik van de zomer zelf verstuurd toen ik in Oostenrijk was, toevallig :)
    Liefs Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaartjes. Ik heb ook een tijdje gepostcrost maar toen verschillende kaartjes niet aankwamen (of mensen misschien niet altijd registeren) ben ik er mee gestopt. Ik vond het ook jammer dat mensen hele waslijsten met wensen/eisen hadden welke kaartjes ze wilden ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik snap het wel! Maar die waslijsten vind ik soms wel leuk, als je iemand dan precies iets kan sturen wat ze heel leuk vinden! ;)

      Verwijderen
  3. Leuk om kaartjes te krijgen van overal op de wereld!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten !!! Vooral die laatste, daar zijn we geweest en dat was zo leuk en mooi !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk he die kaarten, ik heb ze allemaal in mijn kamer hangen... jij ook ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes heb je ontvangen. Vandaag heb ik er ook 2 binnen gekregen.
    De laatste tijd heb ik veel adressen in China en Rusland. Dan duurt het zo lang voordat de kaarten aankomen. Maar ja, als je dan er weer op de mat vind, is het weer feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Daphne,
    Mijn dochter doet ook aan post crossing, jij hebt ook weer mooie kaarten gekregen, ik vind de 1ste de blauwe, echt prachtig, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om zo van verre landen post te krijgen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat kende ik nog niet post crossing.
    heb weer wat bijgeleerd, wel zeer mooie post.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke post!! Vooral die uit China is erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts