Instagram

Heidevolk

De maand november is voor mij een maand met veel leuke dingen, dus dit wordt een lange post!

Helaas betekent 'veel leuke dingen' voor mij ook 'veel zorgen' want ik vind het toch altijd weer lastig om m'n hoofd stil te zetten. Gedachten als 'kan ik dit wel?', 'zal ik me dan wel goed genoeg voelen?' en gewoon pure spanning nemen me over. Vroeger was dat soms zo erg dat ik dan dus echt niet meer kon genieten van dat wat ik ging doen, maar gelukkig kan ik het tegenwoordig een stuk beter van me af zetten!

En ik heb dan ook echt een hele leuke avond gehad bij mijn zusje, waar we met een groepje uit zijn gegaan. (Iets dat ik eigenlijk nooit doe natuurlijk!) Het is super laat, of eigenlijk vroeg, geworden en ik heb bij mij zusje gelogeerd en.... ik heb het overleefd! De maandag erna heb ik een 'herfstslaap' ingelast om te voorkomen dat ik al te ziek werd en dat hielp wonderlijk goed!

Heidevolk
En ik moest ook wel uitrusten want op de 9e stond iets heel leuks gepland, een concert van een, schrik niet, metal band! De Nederlandse band Heidevolk trad in Den Haag op en zuslief en ik (secret metal en hard rock fans) hadden kaarten!
Weer een spannende dag voor mij dus, samen met de trein naar Den Haag, uren bijkletsen, heerlijk eten bij Rootz (de Belg van Den Haag ;) ) en natuurlijk het concert bij Het paard van Troje. Het was allemaal even geweldig! En Den Haag is ook zo'n leuke stad! Al helemaal versierd met lichtjes (I love lichtjes!) en de 'winkelmogelijkheden' zijn to die for! ;)

Na dit uitje gaat het 'uitrusten' tot nu toe íets minder geweldig (hoofdpijn!!!) maar het was het zooo waard!

En gelukkig kan ik het thuis lekker gezellig maken, met mijn eigen kerstlichtjes (ja, nu al!) en sinds vandaag het Flow Winterboek, dat staat helemaal in het thema van post!


Oh! En gisteren werd mijn dag gemaakt door een mailtje met de mededeling dat ik een Efteling arrangement had gewonnen met een prijsvraag! Dus toen liep ik de rest van de dag met een big smile rond! :D

Zo, nu gauw weer verder uitrusten!

Reacties

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts