Instagram

Titanic en Suikerspin

Een nieuwe maand is alweer begonnen, maar eerst moet ik nog een paar belángrijke dingen van het einde van vorige maand op mijn blog vermelden ;)

Ten eerste: Titanic 3D. Ik ben er met mijn zus naartoe gegaan op 29 april, ik moest het gewoon meemaken, niet alleen Titanic (epische klassieker en één van m'n favoriete films) in de bioscóóp, maar ook nog in 3D!

En het was zo mooi, en lang! Ik zou zo nog een keer gaan :) Maar gelukkig kan ik ook altijd de dvd herkijken.





En, ten tweede, kon ik Koninginnedag natuurlijk niet voorbij laten gaan zonder even de markt te bezoeken. Ik heb een heel mooi oud boek gekocht, met veel prenten erin en een impressive kaft, (gelukkig was mijn moeder zo lief dat voor me te sjouwen!) én een hele grote suikerspin gegeten!

En het weer was natuurlijk ook heerlijk, echt gezellig. De rest van de dag heb ik geslapen, dus Koninginnedag was voor mij zo voorbij, ik had niet eens tijd om een oranje tompouce te eten! :)



En dit is 'm dan, bijna groter dan ik! :)

Reacties

Populaire posts